• Grupa PINO
  • Prv.pl
  • Patrz.pl
  • Jpg.pl
  • Blogi.pl
  • Slajdzik.pl
  • Tujest.pl
  • Moblo.pl
  • Jak.pl
  • Logowanie
  • Rejestracja

edabaycol

edabaycol

Strony

  • Strona główna
  • Księga gości

Bez tytułu


· Częstotliwość zakupów dla wybranych kategorii produktów
· Procentowy udział zakupów towaru u poszczególnych typów dostawców dla wybranych kategorii produktów
· Kryteria wyboru dostawcy (ważność kryteriów); zmiana dostawcy/ kryteria wyboru nowego dostawcy
· Forma płatności za towar - gotówka przy zakupie vs. odroczony termin płatności; procentowy udział zakupów realizowanych za pomocą obydwu form płatności 
· Umowy na wyłączność z producentami dla wybranych kategorii produktów
· Przedstawiciele handlowi: * przedstawiciele handlowi odwiedzający punkty gastronomiczne dla wybranych kategorii produktów; * rola przedstawicieli handlowych (obecna vs. oczekiwana)/ ocena ważności zadań przedstawiciela handlowego

Charakterystyka działalności punktów gastronomicznych
· Źródła zaopatrzenia (typy dostawców) punktów gastronomicznych dla wybranych kategorii produktowej
· Produkty: * kryteria wyboru marki dla wybranych kategorii produktów; * kluczowe marki / produkty, które powinny być obecne w każdym punkcie gastronomicznym („must be brands") dla wybranych kategorii produktów (wody mineralne, napoje, kawa, herbata, piwo, lody): * źródła informacji o nowych produktach (obecne oraz preferowane); * procent punktów gastronomicznych posiadających licencję na sprzedaż alkoholu (piwo, wino, alkohol wysokoprocentowy); * obecność marek dla wybranych kategorii produktów (wody mineralne, napoje gazowane, napoje niegazowane / soki, herbata, piwo)

16 stycznia 2010   Komentarze (1)
malorka90
25 maja 2014 o 22:02

Dodaj komentarz

Laravapro | Blogi